Sponsoraftale

Sponsor aftale: GULD:

- Man får sit navn på brystet på klubdragten
- Reklame på Hjemmesiden/Facebook
- Reklame på fællesreklame banner til kunstgræsbanen
- Man får øl eller vand samt stadion pølse ved Hjemmekampene (hvis der bliver lavet grillmad ved kampene) mod fremvisning af sponsorkort
- Logomateriale fremsendes af sponsor
- Aftalens indhold må ikke offentliggøres af sponsor eller Møns Fodboldklub
- Den 1. marts fremsendes faktura. Evt. prisstigning vil blive varslet min. 12 måneder før. Møns Fodboldklub vil bestræbe sig på at yde sponsor den bedst mulig reklame, på hjemmesiden samt sociale medier.

Sponsor aftale: SØLV:

- Man giver et sæt spillertøj, hvor man får sin reklame på brystet
- Reklame på hjemmesiden/Facebook
- Reklame på fællesreklame banner til kunstgræsbanen
- Man får øl eller vand samt stadion pølse ved hjemmekampene (hvis der bliver lavet grillmad ved kampene) mod fremvisning af sponsorkort
- Logomateriale fremsendes af sponsor
- Aftalens indhold må ikke offentliggøres af sponsor eller Møns Fodboldklub
- Man bindere sig for minimum 2 år. Møns Fodboldklub vil bestræbe sig på at yde sponsor den bedst mulig reklame, på hjemmesiden samt sociale medier.

Sponsor aftale: BRONZE:

- Bandereklamer på stadion skilt str. 75cm x 305cm
- Reklame på Hjemmesiden/Facebook
- Reklame på fællesreklame banner til kunstgræsbanen
- Man får øl eller vand samt stadion pølse ved Hjemmekampene (hvis der bliver lavet grillmad ved Kampene) mod fremvisning af sponsorkort
- Logomateriale fremsendes af sponsor. Så bestiller MFK skiltet og sætter det op
- Aftalens indhold må ikke offentliggøres af Sponsor eller Møns Fodboldklub
- Den 1. marts fremsendes faktura. Evt. prisstigning vil blive Varslet min. 12 måneder før.
- Man binder sig for minimum 2 år Møns Fodboldklub vil bestræbe sig på at yde sponsor den bedst mulig reklame, på hjemmesiden samt sociale medier.

Tur sponsor:

I denne gruppe kan man vælge at støtte et af vores hold som søger et sponsorat til en træningstur. Beløbet størrelse er frivilligt. Opkræves kun iflg. Aftale. For yderligere information kontakt: Nermin på seniorafd@mons-fk.dk.

Sponsorer i Møns Fodboldklub: klik her

Se dine sponsormuligheder her i PDF. klik her